Skip to main content
Beantwoord

NLziet via WIFi en kabel van modem naar TV werkt plotseling niet meer

  • 30 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

NLziet via WiFi en kabel van modem naar TV werkt plotseling niet meer. NLziet op de GSM via 4G werkt wel. Het lijkt alsof NLziet via de modem wordt geblokkeerd.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @hoogschip 

En zou je ook eens de tv kunnen verbinden met de hotspot van je mobiel? Als alles dan wel werkt dan zou het iets met de modem/router kunnen zijn. Mochten ze dan ook niet werken dan is het waarschijnlijk iets met de tv.

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 30 augustus 2023

Hi @hoogschip, ik kijk graag met je mee zodat je weer zonder zorgen naar NLZiet kan kijken! 

Is dit de enige app op de tv die niet meer werkt, of zijn er meerdere apps die niet meer werken? Verder wil ik je vragen om het modem en de ONT te resetten, de instructies hiervoor staan in dit topic. Dit kan ervoor zorgen dat alles weer gaat werken zoals je gewend bent! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 augustus 2023

Youtube en Netflix werken normaal. NPO en NLziet niet.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dankjewel @hoogschip! Heb je de reset uitgevoerd zoals Nora heeft verzocht? Ik ben benieuwd naar de uitkomst. Ook ben ik benieuwd of NPO Start en NLZiet wel werken wanneer jouw televisie bekabeld is aangesloten met het modem. Apps blokkeren is geen optie, maar ik wil op deze manier graag achterhalen wat de boosdoener is. Kun je dit checken? Als laatste wil ik graag van je weten wat er precies misgaat als je deze apps wilt gebruiken. Krijg je een foutmelding bijvoorbeeld?

Dankjewel voor je reactie!


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2023

Hallo @hoogschip 

En zou je ook eens de tv kunnen verbinden met de hotspot van je mobiel? Als alles dan wel werkt dan zou het iets met de modem/router kunnen zijn. Mochten ze dan ook niet werken dan is het waarschijnlijk iets met de tv.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen