Hi @DeEland wat super dat je al jaren klant bij ons bent! Het Zyxel T-50 modem zou in principe wel tot de 1Gbit/s moeten gaan. Op wifi zal dit altijd lager zijn. Dit heeft te maken met verschillende factoren omdat het een draadloos netwerk is en dus ook vatbaarder is. Uiteraard zou je bekabeld zeker rond de 900 Mbit/s moeten halen. Mocht dit ook niet het geval zijn, dan wil ik je uiteraard met alle liefde verder helpen om dit mogelijk te maken. Zou je mij in dit geval dan een bekabelde speedtest willen sturen via speedtest.net?
De Zyxel T-56 wordt momenteel door de voorraad alleen nog uitgegeven bij nieuwe aansluitingen en bij klanten die een verouderd modem hebben zoals de Draytek. Deze modems zijn namelijk end of life. De Zyxel T-50 moet dan ook nog gewoon top in orde werken.
Mocht jouw bekabelde verbinding in orde zijn en wil je de wifi verbeteren? Check dan zeker dit topic voor alle tips: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community. Ik weet zeker dat je hiermee jouw wifi kunt optimaliseren! 😁