Skip to main content

Hi, 

Ik ben al jarenlang klant bij Odido, is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen?. Wij maken nu nog steeds gebruik van de Zyxel t-50, maar ik ondervind de laatste tijd veel problemen waarbij ik regelmatig de modem van de stroom af moet halen (de fiber bridge overigens ook) om gebruikelijke snelheden te krijgen. 

Ik lees ook op meerdere plekken dat de Zyxel t-50 niet heel goed is. Deze is onderhand ook al bijna 5 jaar oud.

Ik hoor graag wat terug!

Hi ​@OmarAB, geen enkel probleem! Ik mag het Zyxel T-50 modem zeker voor je inruilen. Ik wilde meteen aan de slag, maar zie dat de geboortedatum die je hebt ingevuld in je Community profiel niet overeenkomt met die op het contract. Kan je dit eens nagaan en de juiste erin zetten? Ik hoor het graag van je!

Hi ​@OmarAB, geen enkel probleem! Ik mag het Zyxel T-50 modem zeker voor je inruilen. Ik wilde meteen aan de slag, maar zie dat de geboortedatum die je hebt ingevuld in je Community profiel niet overeenkomt met die op het contract. Kan je dit eens nagaan en de juiste erin zetten? Ik hoor het graag van je!

Hi, inderdaad verkeerd ingevoerd. Deze klopt nu!

Dank voor het invullen ​@OmarAB, ik heb je direct een T-56 opgestuurd! Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de T-56. 

Reageer