Skip to main content
Beantwoord

Mpro Mesh setting wordt elke dag automatisch enabled

  • 17 november 2021
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb de 'Mpro Mesh' setting uit staan omdat ik deze niet gebruik, maar sinds een aantal dagen wordt deze elke keer weer automatisch ingeschakeld. Het gevolg is dat er dan geen verschillende SSID voor de 2.4Ghz en 5 Ghz ingesteld kan worden en dit gebruik ik wel omdat ik zeker wil zijn dat ik op 5 Ghz zit. Het gevolg is dat alle apparaten op 5Ghz de verbinding kwijtraken omdat het SSID van de 2.4 Ghz dan als SSID voor beide wordt genomen

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @deRover, top dat je het bespreekbaar maakt! Dit lijkt me een issue te zijn van de MPro-app zelf en is om die reden lastig te herleiden/op te lossen vanuit T-Mobile. Ik heb wel potentiële oplossingen die bij dit soort bugs vaak helpen:

  1. Heb je al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren?
  2. Is de Mpro recent geüpdatet toevallig?
  3. Wat gebeurt er wanneer je de netwerken via My T-Mobile Thuis, of door in te loggen op het modem, scheidt? Springt de app dan wederom automatisch terug naar mesh?
  4. Gebeurt dit op elk apparaat dat je hebt of bijvoorbeeld enkel op Apple apparaten?

Mocht je in de gelegenheid zijn, dan is het vaak ook handig om Zyxel hierover in te lichten op hun supportforum!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2021

Hoi @deRover, top dat je het bespreekbaar maakt! Dit lijkt me een issue te zijn van de MPro-app zelf en is om die reden lastig te herleiden/op te lossen vanuit T-Mobile. Ik heb wel potentiële oplossingen die bij dit soort bugs vaak helpen:

  1. Heb je al geprobeerd de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren?
  2. Is de Mpro recent geüpdatet toevallig?
  3. Wat gebeurt er wanneer je de netwerken via My T-Mobile Thuis, of door in te loggen op het modem, scheidt? Springt de app dan wederom automatisch terug naar mesh?
  4. Gebeurt dit op elk apparaat dat je hebt of bijvoorbeeld enkel op Apple apparaten?

Mocht je in de gelegenheid zijn, dan is het vaak ook handig om Zyxel hierover in te lichten op hun supportforum!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen