Skip to main content

Ik heb aardig wat 2,4 ghz slimme apparaatjes in huis. Sinds het abonnement van odido is ingegaan zijn verschillende apparaten niet meer verbonden en krijg ik ze ook niet meer verbonden (rookmelders) en andere verliezen geregeld verbinding (p1 meter en video deurbel) kan ik of odido hier iets aan doen want ik heb hier voorheen bij Ziggo en kpn geen last van gehad. Het lijkt wel of het geen constant wifi signaal geeft (zyxel t56). Als ik webpagina s opzoek geeft hij ook vaak aan dat de pagina niet gevonden is een enkele seconden daarna werkt hij wel. Zo ook met apps.  

Hello ​@bhjckerkhof 

Je kunt 32 WiFi cliënten per band verbinden dus 32 met 2,4 GHz en 32 met 5 GHz.

Hoi ​@Waqqas Zoveel zitten er niet op. Het zal ongeveer 15 apparaten zijn. Dus lijkt me niet dat dat dan het probleem is

@bhjckerkhof 

Je kan proberen de beveiliging te verlagen. Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen. Herstart hierna de router.

Heb inmiddels contact opgenomen met odido, zaten meerdere storingen in mijn router. Nu zou het opgelost moeten zijn. Ik heb in ieder geval mijn slimme apparaten weer kunnen koppelen. Hopen dat dat zo blijft

Reageer