Skip to main content
Beantwoord

login Wifi plus werkt niet

• September 14, 2025
  • 4 reacties
  • 66 Bekeken

hallo allemaal  zins een tijdje gebruik ik wifi plus   ( Zyxel -2926) 

samen met de Zyxel EX5601-T1  router 

zins een week  wilde de wifi niet meer werken  

nu wil ik inloggen via de browser  maar wat ik ook doe  kom er gewoon niet in

( 192.168.1.2 )

Heb de versterker nu al tig   ge reset   maar nop kom er gewoon niet in

Wel werkt het met een lan kabel  er tussen   alleen de wifi naam  moet ik veranderen 

Maar ja kom er niet in  !!!!!

Wat zie ik over het hoofd  ?

Mvg  Gert

Beste antwoord door Gert.R

bedankt  de harde reset was de oplossing   daarna kon ik weer inloggen  en de SSID  veranderen 

bedankt voor het mee denken 

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 15, 2025

Hoi ​@Gert.R, goed dat je dit hier aankaart!

Als ik het goed begrijp lukt het via de LAN-kabel wel, maar via wifi niet. Je geeft aan dat je probeert in te loggen via 192.168.1.2. Wil je eens testen of het lukt via 192.168.1.3? Dat adres wordt bij de wifipunten ook vaak gebruikt. Laat je weten of je daar wel toegang krijgt?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • September 16, 2025

goede morgen 

nee via 192.168.1.3 kom ik er ook niet  in 

als de verstekker aangesloten is via de lan kabel 

kan ik inloggen via wifi ….met de telefoon   ( de wifi van de versterker )   en dat werkt gewoon   alleen met een verkeerde  wifi naam   dus als voorbeeld  de router is  punt1    en de wifi versteker  zend uit met de naam punt2     dus die naam wil ik veranderen  maar ja  zoals bekent  kom er niet in om dat te veranderen  

wel zie ik een ip ad van de versterker     192.168.1.165   maar  via de browser  kom je daar niet in 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 16, 2025

Hey ​@Gert.R, kun je aangeven welke lampjes er branden als je het wifipunt niet bekabeld hebt aangesloten?

Dus als hij bekabeld is aangesloten op het modem kom je er wel in maar hij zendt dan een eigen SSID uit? Als dit zo is, kan je het modem en wifipunt eens voorzien van een harde reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken? Zonder instellingen aan te passen, lukt het dan wel om in te loggen? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • Antwoord
  • September 16, 2025

bedankt  de harde reset was de oplossing   daarna kon ik weer inloggen  en de SSID  veranderen 

bedankt voor het mee denken