Ik heb sinds 2 dagen odido, alles werkt naar behoren behalve met soundbar van lg dsp9ya. Ik krijg deze niet gekoppeld via de wifi. Alles opnieuw opgestart zonder resultaat
Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community!
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Dit is inderdaad een bekend issue, in dit topic lees je hier meer over: Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56 | Odido community.
Gelukkig is hier een oplossing voor!
Dear all,
I'm having issues too with my soundbar lg dsp9ya. It was connecting to the wifi (t-56 + optic fibre) but since a couple of months it stopped working. Can I get an update please?
Thanks
Hi
Hi
It worked thanks a lot!
Great to hear
Goedemiddag, is er al bekend wanneer er een update komt naar mijn router. Tot nu toe lukt het nog steeds niet om de soundbar van lg in het wifi netwerk te plaatsen. Heb zowel 2,4 als 5 ghz geprobeerd. Ik heb begrepen dat dit is doorgezet naar
Groetjes Lucienne
Hey
Ik heb sinds 2 dagen odido, alles werkt naar behoren behalve met soundbar van lg dsp9ya. Ik krijg deze niet gekoppeld via de wifi. Alles opnieuw opgestart zonder resultaat
Ik heb het zelfde issue.
Hoe kom ik aan de update?
Hey Tommie dank je wel voor de reactie. Ik ga het maandag nogmaals proberen. Hopelijk lukt het dan wel. Thanks
Hoi
Ik wens je daarom alvast veel luisterplezier toe met je soundbar!
Ik wil jullie hartelijk danken voor de update. Soundbar is nu geconmect
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.