Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag het nieuwe “Klik&Klaar Internet 5G” abonnement afsluiten. Helaas heb ik geen Nederlandse bankrekening, alleen een Duitse. Ik heb wel een vakantiehuis in Friesland, dus een adres, in Nederland. 

Op de website staat: "Heb je een buitenlands IBAN-nummer? Kom even langs in 1 van onze Shops. Helpen we je verder."

Dus ben ik vandaag een half uur naar de dichtstbijzijnde Odido in Sneek gereden.  De medewerker daar probeerde mijn Duitse IBAN in te voeren, maar dat lukte niet. Het bestelformulier leek me hetzelfde te zien dat ook op de normale website staat. En op de website werkt het natuurlijk niet.


Daarom wil ik een medewerker van Odido vragen om hier contact met mij op te nemen, zodat ik het abonnement kan bestellen. 


Vriendelijke groeten 
Stephan 

 

Hi @tremonia, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden dat het niet gelukt is om dit in de winkel te regelen. Ik wil je graag verder helpen om ervoor te zorgen dat je alsnog een bestelling kan plaatsen voor Klik & Klaar! Wij kunnen via de community geen abonnementen afsluiten, maar ik kan er wel voor zorgen dat je teruggebeld wordt door een collega die dit wel kan! Zou je in je profiel het telefoonnummer willen zetten waarop je te bereiken bent? Ook zou ik graag willen weten op welk tijdstip je het liefst gebeld zou willen worden. Mijn collega zal je dan zo snel mogelijk terugbellen! Normaal gesproken is dit binnen 24 uur, maar in het weekend kan ik dit niet garanderen. Het zou in dat geval kunnen zijn dat je maandag teruggebeld wordt. We gaan er in ieder geval voor zorgen dat je verder geholpen kan worden! 


Ik vind helaas de optie niet om een telefoonnummer te plaatsen. Dus stuur ik je een privébericht. 
 

Ik ben op vakantie. Dus de hele dag bereikbaar. ;)


Reageer