Skip to main content

Goedemiddag,

 

Vorige week heb ik Klik&klaar per ongeluk dubbel besteld wegens problemen met de Iban verificatie.

Kan het abonnement met simkaartnummer 8931163200122350090 opgezegd worden?

Hi @JDH1998, dat kan ik zeker voor je regelen! Ik heb het abonnement van het bijbehorende simkaartnummer per direct voor je opgezegd. Op dit moment zit er een vertraging in het verzenden van de e-mail ter bevestiging hiervan, maar deze zul je binnen enkele dagen ontvangen. In het volgende topic kan je de retourinstructies vinden voor het terugsturen van het modem. 


@Nora van Odido Bedankt voor het regelen, maar tot nu toe heb ik de bevestiging nog niet ontvangen. Weet je ook of ik deze nog krijg, zodat ik de router terug kan sturen?


Hi @JDH1998, ik ga hier achteraan voor je zodat je deze alsnog zult ontvangen! Het modem kan je wel alvast naar ons retourneren. Dit kan je doen door het retour te sturen via dit antwoordnummer van PostNL:

  • Odido Internet + TV
  • Antwoordnummer 15021
  • 1117 ZZ Schiphol-Rijk

Reageer