Beste Odido,
Wij kunnen onze Hombli Bluetooth Bridge niet koppelen aan onze wifi. We hebben een T-56 Zyxel modem en Wifi-plus. We hebben het volgende geprobeerd:
- Zelf ons internet ingesteld op 2.4GHz en proberen te koppelen via twee verschillende devices (iphone / pixel)
- Contact opgenomen met de Hombli helpdesk welke aangaven dat de benodigdheden inderdaad alleen 2.4GHz zijn.
- In drie telefoonsessie van 102 minuten gebeld met de Odido klantenservice. Hierin hebben we alle mogelijke instellingen (wifi 5/6, 5GHz uitzetten, apart 2.4GHz instellen, gastaccounts, splitsen accounts, WPA instellingen.. ) uitgeprobeerd zowel mét als zonder Wifi-Plus.
Het device geeft aan dat hij niet kan koppelen met het netwerk. Nu is dit echter geen onbekend probleem:
Het is mij dan ook een raadsel waarom de genoemde oplossing (vervanging van de modem door een T-54 modem) nog niet gehonoreerd is en ik niet verder kan worden geholpen door de klantenservice. Deze heeft mij geadviseerd om het probleem hier te delen. De frustratie loopt hoog op en ik zou graag verder geholpen willen worden.