Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen op router + hp verbinden werkt niet

  • 20 July 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Sinds ik bij odido zit krijg ik mn printer niet op het netwerk, reset gedaan, zowel printer als modem, zelfs niet dmv wps? 

Inloggen op de router gaat niet dan krijg ik dit

Je verbinding is niet privé

Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van 192.168.1.1 te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie

NET::ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID

Wat nu??? 

 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @linni3j 

Je kan gewoon op Geavanceerd en doorgaan klikken, het is veilig omdat deze pagina alleen toegankelijk is voor jou en hij bevind zich binnen jouw LAN.

Voor de printer kan het volgende helpen:

5 GHz uitschakelen bij WiFi instellingen na het inloggen op de rout of ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en toepassen.

Hi, ik heb zelfs een wifi gastnetwerk gemaakt in ons thuisnetwerk met alleen 2.4 en idd wpa2 maar ook die pakt de printer niet op? Ik wilde nu proberen de hoofdwifi te pakken van de router ipv via deco home. Alleen dan moest ik idd eerst inloggen op de router... nu kijken hoe ik daar 5 uitzet. Tijdelijk neem ik aan, anders heeft de rest qua apparaten er ook last van denk ik??

Reputatie 7
Badge +15

@linni3j 

Het is inderdaad tijdelijk uitzetten.

Ga in je browser naar 192.168.1.1, klik op Geavanceerd en dan doorgaan, log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Volg daarna bovenstaande instructies.

Reageer