Je kan gewoon op Geavanceerd en doorgaan klikken, het is veilig omdat deze pagina alleen toegankelijk is voor jou en hij bevind zich binnen jouw LAN.
Voor de printer kan het volgende helpen:
5 GHz uitschakelen bij WiFi instellingen na het inloggen op de rout of ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en toepassen.
Je kan gewoon op Geavanceerd en doorgaan klikken, het is veilig omdat deze pagina alleen toegankelijk is voor jou en hij bevind zich binnen jouw LAN.
Voor de printer kan het volgende helpen:
5 GHz uitschakelen bij WiFi instellingen na het inloggen op de rout of ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen en toepassen.
Hi, ik heb zelfs een wifi gastnetwerk gemaakt in ons thuisnetwerk met alleen 2.4 en idd wpa2 maar ook die pakt de printer niet op? Ik wilde nu proberen de hoofdwifi te pakken van de router ipv via deco home. Alleen dan moest ik idd eerst inloggen op de router... nu kijken hoe ik daar 5 uitzet. Tijdelijk neem ik aan, anders heeft de rest qua apparaten er ook last van denk ik??
Ga in je browser naar 192.168.1.1, klik op Geavanceerd en dan doorgaan, log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Volg daarna bovenstaande instructies.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.