Sinds vanmiddag dikke paniek onder de tieners hier in huis: het internet ligt er uit. Ik heb een Huawei OptiXstar HN8010Ts XGS-Pon en het lampje LOS knippert. Eindeloos gereset maar dit is niet de oplossing als ik de andere topics lees. Wat werkt wel?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Ino_web, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen en er vandaag een monteur langs komt! Hopelijk kan deze de oorzaak snel achterhalen zodat we ervoor kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent en de rust in huis weer terugkeert. Hou je me op de hoogte zodra de monteur langs is geweest?
Hi @Ino_web, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen en er vandaag een monteur langs komt! Hopelijk kan deze de oorzaak snel achterhalen zodat we ervoor kunnen zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent en de rust in huis weer terugkeert. Hou je me op de hoogte zodra de monteur langs is geweest?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.