Skip to main content

hp printer kan niet verbinden met wifi omdat hpsmart zegt dat het wachtwoord niet klopt

Heb een nieuwe router en mediabox , alle apparaten ( behalve de printer) weer op de wifi. In de Hp smart app wordt de printer gezien en vraagt de app of ik automatisch het wachtwoord wil ophalen voor het nieuwe odido netwerk . Als ik ja zeg maar ook als ik het wachtwoord handmatig invoer dan zegt hij dat dat wachtwoord niet klopt en kom ik niet verder . Wie herkent dit en weet wat ik moet doen ? Gr Mariëlla 

Uitgelichte reactie

15 april 2025

Hallo ​@Mariëlla-44 

Ben je er zeker van dat je het wachtwoord juist invoert?

In de router interface kan je ook nog in het menu bij netwerkinstellingen , draadloos, algemeen, kiezen voor WPA2-PSK. Misschien helpt het?

Anders kan verbinden via WPS ook nog proberen.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21035 reacties
  • 15 april 2025

Hallo ​@Mariëlla-44 

Ben je er zeker van dat je het wachtwoord juist invoert?

In de router interface kan je ook nog in het menu bij netwerkinstellingen , draadloos, algemeen, kiezen voor WPA2-PSK. Misschien helpt het?

Anders kan verbinden via WPS ook nog proberen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 april 2025

Hai, dank je wel voor je reactie .

Het wachtwoord wordt afgekeurd al ik het automatisch laat ophalem en als ik het handmatig invoer. 

Hoe kom ik ook alweer in de interface ? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21035 reacties
  • 15 april 2025

@Mariëlla-44 

Ga in je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen