Skip to main content

Google Nest deurbel (batterij)

Heb hier op het forum al van alles gelezen, maar het lukt me simpelweg niet om onze Google deurbel op batterij aan de  praat te krijgen. De Nest Hub kon ik zonder problemen aansluiten op ons netwerk, maar de deurbel blijft maar zeggen dat hij niet kan verbinden.

Heb ook geprobeerd om eerst een hotspot van mijn telefoon te maken met dezelfde netwerknaam en wachtwoord, maar ook dit werkt niet.

We hebben een Zyxel T-54 router. Ik heb ook ingelogd op het modem en gekeken of het uitzetten van Easymesh misschien hielp zodat er twee aparte netwerken voor 2.4G en 5G zouden zijn, ook dat helpt niet. Ik ben echt ten einde raad ondertussen. Kunnen jullie hiermee helpen?

Uitgelichte reactie

15 juni 2025

Pillowpants schreef:

Easymesh misschien hielp zodat er twee aparte netwerken voor 2.4G en 5G zouden zijn, ook dat helpt niet. 

Heb je de 5G ook daadwerkelijk uit gezet, want dit is vaak wel nodig.

3 reacties

• is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 15 juni 2025
Pillowpants schreef:

Easymesh misschien hielp zodat er twee aparte netwerken voor 2.4G en 5G zouden zijn, ook dat helpt niet. 

Heb je de 5G ook daadwerkelijk uit gezet, want dit is vaak wel nodig.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 juni 2025

Zal ik proberen, maar kan het daarna wel weer aan? Want ik heb een WiFi versterker boven staan en ik begreep dat die Easymesh nodig heeft.

• is een Top Poster
  • 28 reacties
  • 17 juni 2025
Pillowpants schreef:

Zal ik proberen, maar kan het daarna wel weer aan? Want ik heb een WiFi versterker boven staan en ik begreep dat die Easymesh nodig heeft.

Ja, het is maar even dat hij verbinding kan maken, als hij verbonden is kan je hem gewoon weer aanzetten, en moet alles weer werken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen