Ik ben overgestapt van Ziggo naar T-mobile. Een grote ellende. Eindelijk werkt het wifi op mijn telefoon en laptops, maar het wil nog steeds niet werken op mijn Google Home systeem. Voorheen bij Ziggo nooit problemen mee gehad. Ik heb de Google Home app opnieuw geinstalleerd, wifi geunplugged, speaker unplugged, en het lukt maar niet. Iemand tips? Heb geprobeerd met T-Mobile te bellen maar daar werd gedaan alsof ik achterlijk was (‘Heeft u wel het juiste password ingevoerd?’).
Hallo
Kan je eens als test 5 GHz uitschakelen in je modem zodat er alleen 2,4 GHz is en dan kijken of je Google systeem werkt?
Mocht het dan werken dan zou je 2 netwerken kunnen aanmaken en voor elk apparaat kiezen met welke frequentie je hem verbindt.
Hallo
- Open de Google Home-app .
- Tik linksboven op Toevoegen Apparaat instellen Nieuw apparaat stel nieuwe apparaten in je huis in.
- Volg de stappen in de app.
Als het probleem niet wordt opgelost met deze stappen, moet je je speaker of scherm terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw instellen.
Ter aanvulling misschien nog een handige link met betrekking tot het bericht van
Hier staat precies in beschreven hoe deze van elkaar los zijn te koppelen. Laat je ons weten of het met de tips van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.