Beantwoord

geen verbinding met JBL MUSIC LINK

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Wij zijn van provider veranderd en nu het probleem san ik de muziek box niet gekoppeld/verbonden krijg. 

Het gaat om de JBL MUSIC LINK.

Wij hebben de modem met de naam zyxel

Ook contact gehad met klantenservice die voor ons de wifi naar 2.4ghz had terug gezet ook dan lukt het niet. 

Is er een mogelijkheid dat het wel kan en gaat werken. 

 

Groet lisette

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 3 April 2024, 15:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @LisetteL, hier is zeker een mogelijkheid voor! Dit kunnen we namelijk oplossen door een nieuwe firmware update naar je modem toe te sturen. Ik heb je gelijk op de lijst gezet om deze update te ontvangen. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kan je weer genieten van je favoriete muziek! 

Graag zou ik een fireware update van mijn modem willen dat mijn Jbl music link weer op de wifi kunnen.

ben hier nu al weken mee bezig.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Heinen1973, vanaf nu wordt de nieuwe firmware update voor iedereen automatisch in batches geüpdatet! Ik zie dat jouw modem deze inmiddels ook ontvangen heeft. Mocht je nog dezelfde problemen ervaren met het verbinden, dan kan je altijd nog wifi 6 en WPA3 uitschakelen. Ik heb er het volste vertrouwen in dat je hierna weer verbinding kan maken! 

Reageer