Beantwoord

geen verbinding met JBL MUSIC LINK

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Wij zijn van provider veranderd en nu het probleem san ik de muziek box niet gekoppeld/verbonden krijg. 

Het gaat om de JBL MUSIC LINK.

Wij hebben de modem met de naam zyxel

Ook contact gehad met klantenservice die voor ons de wifi naar 2.4ghz had terug gezet ook dan lukt het niet. 

Is er een mogelijkheid dat het wel kan en gaat werken. 

 

Groet lisette

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 3 April 2024, 15:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @LisetteL, hier is zeker een mogelijkheid voor! Dit kunnen we namelijk oplossen door een nieuwe firmware update naar je modem toe te sturen. Ik heb je gelijk op de lijst gezet om deze update te ontvangen. Tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kan je weer genieten van je favoriete muziek! 

Reageer