Hallo @Tmuller
Kun je eens zoals wordt aangegeven het kanaal vast zetten op een kanaal waar niet veel mensen in de buurt op zitten of de router herstarten?
Bedankt voor je reactie. Ik heb de router al een aantal keer herstart zonder geluk helaas. Hoe kan ik een kanaal vast zetten?
@Tmuller
Dat kun je makkelijk regelen in je My T-Mobile account > meer > instellingen > WiFi.
@Tmuller
Dat kun je makkelijk regelen in je My T-Mobile account > meer > instellingen > WiFi.
Kanaal gewijzigd. Helaas nog steeds geen wifi.
Hi @Tmuller , goed dat je dit aankaart. Zou je het modem kunnen voorzien van een Factory Reset en vervolgens mij kunnen laten weten of dit de verbinding heeft hersteld. Werkt dit niet, zou je dan kunnen schakelen tussen de 2.4 GHz frequentie kanalen → 1, 6 of 11, zoals Waqqas hierboven benoemt. Talk soon!
Hi @Tmuller , goed dat je dit aankaart. Zou je het modem kunnen voorzien van een Factory Reset en vervolgens mij kunnen laten weten of dit de verbinding heeft hersteld. Werkt dit niet, zou je dan kunnen schakelen tussen de 2.4 GHz frequentie kanalen → 1, 6 of 11, zoals Waqqas hierboven benoemt. Talk soon!
Ik heb het geprobeerd, helaas nog steeds geen wifi op m’n telefoon.
@Tmuller
Kun je misschien eens op 4G kijken of er een nieuwe update is?
Met netwerk hersteld bedoel je netwerkinstellingen resetten?
Kan je met je iPhone wel met andere netwerken verbinden?
Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?
@Tmuller
Kun je misschien eens op 4G kijken of er een nieuwe update is?
Met netwerk hersteld bedoel je netwerkinstellingen resetten?
Kan je met je iPhone wel met andere netwerken verbinden?
Ik heb de Iphone gister upgedate!
Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?
Top dankjewel, ik zal kijken zodra ik terug ben van werk.
Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?
Helaas nog steeds geen verbinding mogelijk
Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen!
Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen!
Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb eindelijk weer wifi op m’n telefoon!
Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen!
Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb eindelijk weer wifi op m’n telefoon!
@Tmuller bedankt voor je snelle reactie. Ik ben erg blij dat de wifi het weer doet. Veel internet plezier en een heel fijn weekend!