Skip to main content
Beantwoord

Geen toegang tot (wifi) netwerk Iphone


Sinds ik vanmiddag thuis ben gekomen van werk, heb ik geen verbinding meer met mijn wifi netwerk. Terwijl mijn tv wel wifi heeft. Ook kreeg ik deze onderstaande melding.

 

Ik heb van alles geprobeerd. Ook het netwerk op mijn iphone zelf hersteld. Helaas nog geen geluk. Heeft iemand dit eerder mee gemaakt?

 

Beste antwoord door Tmuller

Tommie schreef:

Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen! 

Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb eindelijk weer wifi op m’n telefoon!

Bekijk origineel

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21045 reacties
  • 28 maart 2023

Hallo @Tmuller 

Kun je eens zoals wordt aangegeven het kanaal vast zetten op een kanaal waar niet veel mensen in de buurt op zitten of de router herstarten?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 maart 2023

Bedankt voor je reactie. Ik heb de router al een aantal keer herstart zonder geluk helaas. Hoe kan ik een kanaal vast zetten?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21045 reacties
  • 28 maart 2023

@Tmuller 

Dat kun je makkelijk regelen in je My T-Mobile account > meer > instellingen > WiFi.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 maart 2023
Waqqas schreef:

@Tmuller

Dat kun je makkelijk regelen in je My T-Mobile account > meer > instellingen > WiFi.

Kanaal gewijzigd. Helaas nog steeds geen wifi.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13983 reacties
  • 29 maart 2023

Hi @Tmuller , goed dat je dit aankaart. Zou je het modem kunnen voorzien van een Factory Reset en vervolgens mij kunnen laten weten of dit de verbinding heeft hersteld. Werkt dit niet, zou je dan kunnen schakelen tussen de 2.4 GHz frequentie kanalen → 1, 6 of 11, zoals Waqqas hierboven benoemt. Talk soon!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 maart 2023
Tommie schreef:

Hi @Tmuller , goed dat je dit aankaart. Zou je het modem kunnen voorzien van een Factory Reset en vervolgens mij kunnen laten weten of dit de verbinding heeft hersteld. Werkt dit niet, zou je dan kunnen schakelen tussen de 2.4 GHz frequentie kanalen → 1, 6 of 11, zoals Waqqas hierboven benoemt. Talk soon!

Ik heb het geprobeerd, helaas nog steeds geen wifi op m’n telefoon. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21045 reacties
  • 30 maart 2023

@Tmuller 

Kun je misschien eens op 4G kijken of er een nieuwe update is?

Met netwerk hersteld bedoel je netwerkinstellingen resetten?

Kan je met je iPhone wel met andere netwerken verbinden?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13983 reacties
  • 30 maart 2023

Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 maart 2023
Waqqas schreef:

@Tmuller

Kun je misschien eens op 4G kijken of er een nieuwe update is?

Met netwerk hersteld bedoel je netwerkinstellingen resetten?

Kan je met je iPhone wel met andere netwerken verbinden?

Ik heb de Iphone gister upgedate! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 maart 2023
Tommie schreef:

Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?

Top dankjewel, ik zal kijken zodra ik terug ben van werk.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 maart 2023
Tommie schreef:

Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?

Helaas nog steeds geen verbinding mogelijk


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13983 reacties
  • 31 maart 2023

Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2023
Tommie schreef:

Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen! 

Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb eindelijk weer wifi op m’n telefoon!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13983 reacties
  • 31 maart 2023
Tmuller schreef:
Tommie schreef:

Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen! 

Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb eindelijk weer wifi op m’n telefoon!

@Tmuller bedankt voor je snelle reactie. Ik ben erg blij dat de wifi het weer doet. Veel internet plezier en een heel fijn weekend!😎


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen