Sinds ik vanmiddag thuis ben gekomen van werk, heb ik geen verbinding meer met mijn wifi netwerk. Terwijl mijn tv wel wifi heeft. Ook kreeg ik deze onderstaande melding.
Ik heb van alles geprobeerd. Ook het netwerk op mijn iphone zelf hersteld. Helaas nog geen geluk. Heeft iemand dit eerder mee gemaakt?
Beste antwoord door Tmuller
Tommie schreef:
Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen!
Heel erg bedankt voor de hulp, ik heb eindelijk weer wifi op m’n telefoon!
Hi @Tmuller , goed dat je dit aankaart. Zou je het modem kunnen voorzien van een Factory Reset en vervolgens mij kunnen laten weten of dit de verbinding heeft hersteld. Werkt dit niet, zou je dan kunnen schakelen tussen de 2.4 GHz frequentie kanalen → 1, 6 of 11, zoals Waqqas hierboven benoemt. Talk soon!
Hi @Tmuller , goed dat je dit aankaart. Zou je het modem kunnen voorzien van een Factory Reset en vervolgens mij kunnen laten weten of dit de verbinding heeft hersteld. Werkt dit niet, zou je dan kunnen schakelen tussen de 2.4 GHz frequentie kanalen → 1, 6 of 11, zoals Waqqas hierboven benoemt. Talk soon!
Ik heb het geprobeerd, helaas nog steeds geen wifi op m’n telefoon.
Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?
Hi @Tmuller, in de instellingen van het modem zag ik nog steeds het kanaal onveranderd staan. Ik heb deze nu op een ander kanaal gezet, kan je mij laten weten of hij het nu wel doet?
Top dankjewel, ik zal kijken zodra ik terug ben van werk.
Hi @Tmuller, dit blijft een apart verhaal. Ik heb zojuist je wifi 6 uitgeschakeld. Zou je een powerflip kunnen uitvoeren op het modem en de verbinding opnieuw kunnen testen? Kan je ook het netwerk vergeten op de iPhone en opnieuw inloggen. Hoor graag of dit het euvel heeft verholpen!
@Tmuller bedankt voor je snelle reactie. Ik ben erg blij dat de wifi het weer doet. Veel internet plezier en een heel fijn weekend!😎
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.