Skip to main content
Beantwoord

geen internetverbinding

  • February 15, 2025
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Hoihoi,

Sinds vanochtend heb ik helemaal geen internetverbinding/wifi. Modem heb ik al gereset. De lampjes voor WAN en Internet branden helemaal niet. 

Site van Odido geeft aan dat er geen storing is. Hoe kan dit opgelost worden?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@ivanakarpova, goed dat je via deze weg contact opneemt. Excuus dat je offline bent! Ik heb meteen meegekeken en ik krijg inderdaad ook geen connectie met je modem. Het lijkt erop dat het binnen het signaal van KPN NetwerkNL niet goed gaat. Ik ben dan ook meteen een onderzoek gestart bij de technische dienst. Zij gaan dit voor je onderzoeken, je hoort zo snel mogelijk van ons. Ik zie dat je al Unlimited Data hebt van ons, vergeet niet je telefoon als hotspot te gebruiken voor andere apparaten in huis. Dat kan al schelen. Bedankt voor je geduld zover!

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 23240 reacties
  • February 15, 2025

Hallo ​@ivanakarpova 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Indien glasvezel zorg dat de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de blauwe WAN poort van de router gaat. En welke lampjes branden of knipperen er op de mediaconverter?

Indien je DSL hebt kan je dan een foto delen van het aansluitpunt waarop het modem is aangesloten?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3576 reacties
  • Antwoord
  • February 15, 2025

Hi ​@ivanakarpova, goed dat je via deze weg contact opneemt. Excuus dat je offline bent! Ik heb meteen meegekeken en ik krijg inderdaad ook geen connectie met je modem. Het lijkt erop dat het binnen het signaal van KPN NetwerkNL niet goed gaat. Ik ben dan ook meteen een onderzoek gestart bij de technische dienst. Zij gaan dit voor je onderzoeken, je hoort zo snel mogelijk van ons. Ik zie dat je al Unlimited Data hebt van ons, vergeet niet je telefoon als hotspot te gebruiken voor andere apparaten in huis. Dat kan al schelen. Bedankt voor je geduld zover!