Skip to main content

Ik ben 1 mrt overgestapt van Ziggo naar T mobile

Nu heb ik geen internetontvangst meer op mijn mobiele telefoon Nokia 7

Als ik verbinding probeer te maken met het internet komt er opgeslagen te staan en is er een slotje met een + teken te zien.

Ook de klantenservice van T mobile kon me niet verder helpen

Ik ben 1 mrt overgestapt van Ziggo naar T mobile

Nu heb ik geen WIFI ontvangst meer op mijn mobiele telefoon Nokia 7

Als ik verbinding probeer te maken met de WIFI

komt er opgeslagen te staan en is er een slotje met een + teken te zien.

Ook de klantenservice van T mobile kon me niet verder helpen

 


Hallo @Ellie B 

Kun je het netwerk eens vergeten, je modem/router en telefoon opnieuw opstarten en dan opnieuw verbinden? Een anders optie is om de netwerkinstellingen te resetten in de telefoon instellingen.


Je kunt ook controleren of je de optie slimme netwerk wissel / Wi-Fi assistentie aan hebt staan. Staat deze aan, dan mag je deze optie uitzetten. En nog eens proberen.


Reageer