Skip to main content

Vanmiddag viel opeens mijn internet weg, gelukkig voor mij net na een meeting. Nu heb ik alles al een keer ge-reset, maar doet nog steeds niks het en ik werk thuis dus internet is wel hard nodig. Ik werk nu op de hotspot van m’n telefoon, maar ik wil gewoon weer m’n internet (waar ik maandelijks voor betaal) gebruiken. Volgens de site is er geen storing op mijn locatie en ik zie mijn directe buren wel een zichtbare WiFi van t-mobile hebben. Wat moet ik doen? 

 

UPDATE: verbinding is op 29 juni hersteld.

Hallo @LauraK. 

Heb je een glasvezelverbinding of DSL?

Indien je glasvezel hebt dan zou je de mediaconverter ook eens even van het stroom kunnen halen en branden hier ook de juiste lampjes op?


Hoi @LauraK., welkom op de Community! 🙋‍♂️

Gelukkig zie ik in de lijnmeting dat je al ruim 20 uur online bent, dat is een pak van ons hart. Kwam de verbinding vanzelf weer terug of heb je nog een speciale handeling uitgevoerd?