Skip to main content
Beantwoord

frequentie 2.4GHz of 5 GHz?

• 3 september 2024
  • 3 reacties
  • 913 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer mijn nieuwe robotstofzuiger te koppelen aan m’n wifi. In de gebruiksaanwijzing staat dat hij alleen contact maakt met 2.4GHz, niet via 5 GHz. Ik heb een Zyxel T50 modem, wat is de frequentie van deze modem? Vanuit de site begrijp is dat hij beide frequenties uitzendt? Ik heb hier totaal geen verstand van…maar de robotstofzuiger maakt i.i.g. geen contact. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? 

Vriendelijke groeten, Ilja 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Ilja46 

In je browser type je 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Vervolgens zet je 5 GHz uit bij de WiFi instellingen.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9009 reacties
  • 3 september 2024

De router stuurt standaard beide uit. Met de user/pass op de achterkant van de router kun je inloggen en 5 ghz uitzetten. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 september 2024
eric schreef:

De router stuurt standaard beide uit. Met de user/pass op de achterkant van de router kun je inloggen en 5 ghz uitzetten. 

En waar / welke site moet ik dan inloggen? 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21073 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2024

Hallo @Ilja46 

In je browser type je 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Vervolgens zet je 5 GHz uit bij de WiFi instellingen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen