Ik heb sinds enkele maanden een Odido glasvezel abonnement met een Zyxel T-56 modem. Nu heb ik twee samsung tv's in huis en de ene maakt gewoon verbinding met het modem, maar bij de ander krijg ik geen verbinding. Hier krijg ik steeds de melding "Automatische IP-instelling mislukt". Voorheen zat ik bij tweak, dat door Odido is overgenomen, en had ik een fritzbox staan op dezelfde plek waar nu het Zyxel T-56 modem staat. Toen kon ik gewoon met beide tv's verbinding maken, dus ik verwacht niet dat het een kwestie van een slecht signaal is.
Nu begreep ik uit verschillende topics op het forum dat er een bug zit in de firmware waar mogelijk een update voor beschikbaar is en vroeg ik mij af of ik hiervoor in aanmerking kan komen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Kan je eens in je webbrowser naar 192.168.1.1 gaan en inloggen met admin en het Login Password dat achter de router staat.
Zie je bij systeeminformatie de b10 firmware? Er is dan geen nieuwere firmware.
Mogelijk kan het helpen om bij de WiFi instellingen 5 GHz uit te schakelen of ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.