de eerste factuur die ik heb gehad voor internet thuis klopt niet. ik zou een korting krijgen waardoor ik 30 p/m betaal in de eerste 6 maanden en de aansluitkosten van 30eu zouden gratis zijn. jullie factureren nu iets heel anders… ik sta al 30 minuten in de wacht en ben opgehangen net, de chatbox kan me ook niet doorzetten naar medewerkers dus dan maar zo proberen.
Als jij op je factuur kijkt wordt het vaak duidelijker uitgelegd. Het kan zijn dat je abonnement midden in de maand is ingegaan en daardoor bijvoorbeeld voor 1,5 maand wordt gefactureerd.
het wordt niet duidelijker als ik erop kijk, heb ik natuurlijk al gedaan heb zelfs het filmpje bekeken.
Wanneer is je abonnement ingegaan? Wat ik al aangaf kan het zijn dat je voor 1 maand en een aantal dagen betaald op je eerste factuur.
Hallo
Welke bedrag wordt of is er al geïncasseerd en zou je misschien een foto van de factuur hier kunnen delen zodat we kunnen meekijken? Uiteraard zonder privegegevens.
Hi
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Ik heb je factuur erbij gepakt en
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.