Skip to main content

Hoihoi! Sorry ik heb geen zin om te bellen op het moment want zit al de hele dag in meetings. En zag verschillende topics hier over dat mensen om compensatie vroegen.

 

Naar mijn mening heb ik al 1.5 maand last van, maar mijn eerste melding was 2 Augustus dat mijn internet niet goed werkte, inmiddels zijn er 2 monteurs langsgeweest maar vandaag lijkt het eindelijk opgelost te zijn! (de meneer die ik vorige week aan de lijn had zei dat ik voor compensatie moest vragen als het eindelijk opgelost was :P)

 

Graag compensatie 😊 (wel erg heel blij dat het vandaag weer werkt hoor!)

Hi @Dookieh, welkom op onze Community!

Daarvoor hebben we natuurlijk meerdere platformen haha. Ik zie inderdaad dat de eerste melding op 2 augustus gedaan is en dat de monteur het vanmiddag opgelost heeft. Fijn om te horen dat het goed gegaan is. Ik heb de vergoeding in gang gezet voor je. Dit zal 02-08 tot en met 21-08 zijn. Dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur!


Reageer