Skip to main content
Beantwoord

Brak internetu

• 16 december 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

• is een Master Poster
  • 17 reacties

Brak wifi 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen ​@Mija53, graag helpen we je zo goed mogelijk. Ik kan niet heel veel info opmaken uit jouw bericht, maar doe de voorzichtige aanname dat de Wifi thuis niet optimaal is, klopt dat? Wifi wordt steeds belangrijker in ons leven. We kunnen bijna niet meer zonder. Dan mag het natuurlijk niet traag zijn of zomaar wegvallen. Dit topic helpt je met vijf tips om jouw wifi supersnel en stabiel te krijgen! Kom je er niet uit met de checks en tips? Plaats gerust een berichtje in dit topic: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community. Veel succes! 

Bekijk origineel

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2024

Goedemorgen ​@Mija53, graag helpen we je zo goed mogelijk. Ik kan niet heel veel info opmaken uit jouw bericht, maar doe de voorzichtige aanname dat de Wifi thuis niet optimaal is, klopt dat? Wifi wordt steeds belangrijker in ons leven. We kunnen bijna niet meer zonder. Dan mag het natuurlijk niet traag zijn of zomaar wegvallen. Dit topic helpt je met vijf tips om jouw wifi supersnel en stabiel te krijgen! Kom je er niet uit met de checks en tips? Plaats gerust een berichtje in dit topic: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community. Veel succes! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen