Ik he klick&kaar thuis geïnstalleerd maar het werkte niet dus geannuleerd
maar na nog eens proberen deet hij het wel
toen de annulering geprobeerd ongedaan te maken
wat niet lukte
kreeg een bevestiging mail van de annulering
ik wil de annulering ongedaan maken
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Brooks101, wat super om te zien dat Klik & Klaar toch goed werkt en je hiervan gebruik wil blijven maken! Ik zie dat je hier al contact met ons over hebt gehad. Als een opzegging eenmaal is doorgevoerd, is het niet meer mogelijk om deze ongedaan te maken. Wel kan je gelijk een nieuwe bestelling voor Klik & Klaar plaatsen, zodat je hier alsnog gebruik van kan maken!
Hi @Brooks101, wat super om te zien dat Klik & Klaar toch goed werkt en je hiervan gebruik wil blijven maken! Ik zie dat je hier al contact met ons over hebt gehad. Als een opzegging eenmaal is doorgevoerd, is het niet meer mogelijk om deze ongedaan te maken. Wel kan je gelijk een nieuwe bestelling voor Klik & Klaar plaatsen, zodat je hier alsnog gebruik van kan maken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.