Skip to main content

Hoi,

 

Het Login Password voor de webinterface van de modem die doet het niet. ik heb ingelogd met admin (in kleine letters) en het Login Password wat op de sticker staat. Ik krijg elke keer de melding: De gebruikersnaam of het wachtwoord is niet correct of vergrendeld.
Ik heb het volgende geprobeerd: 

  • Modem reset gegeven door stekker eruit te halen
  • Modem reset d.m.v. het kleine knopje aan de achterkant in te drukken met een paperclip voor +/-10 sec.
  • Andere webbrowser (Chrome/Safari)
  • bekabeld en over de wi-fi

Ik kom er met geen enkele mogelijkheid in. Ik heb een andere post gelezen dat na een wachtwoord aanpassing er iemand wel in is gekomen, zie link: link naar post

 

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Goedemiddag @Kris070, heel hartelijk welkom op de Odido Community, leuk dat je een account hebt aangemaakt! 🙋‍♂️

Kan het zijn dat je een keer het login wachtwoord gewijzigd hebt? Je kunt het modem in dit geval het beste terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat de inloggegevens weer gelijk zijn als de default inlog achter op het modem (op de witte sticker). Lees in ons Wiki-artikel hoe je dat het beste kunt doen: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community. Succes! 


Hey Jason,

 

leuk om te zien dat je nu op de community zit!
Wij hebben een hele tijd geleden samengewerkt in den haag ;)

Ik heb deze modem afgelopen week ontvangen, dus ik heb het wachtwoord niet gewijzigd. Daarnaast heb ik deze al een keer naar de factory reset gezet.

 


Hey Kris, haha hoe klein is de wereld; wat tof om je hier te treffen! 😁 Hoe gaat het? Was destijds echt gezellig in het callcenter! 

Hmm vreemd dat de inloggegevens niet lijken overeen te komen met hetgeen op de sticker staat. Mijn collega zal hiermee verder kunnen helpen! 

@Teresa van Odido Alvast heel erg bedankt! 😄


@Kris070 Ik heb het wachtwoord voor je aangepast en je deze in een privébericht toegestuurd. 

Laat je mij weten of het is gelukt? 


@Kris070 Ik heb het wachtwoord voor je aangepast en je deze in een privébericht toegestuurd. 

Laat je mij weten of het is gelukt? 

Hoi Teresa,

 

Het is helaas niet gelukt. Ik heb je een privé berichtje gestuurd.


Beste,

 

Het is inmiddels gelukt! Ik heb telefonisch contact gehad met het KCC en ben daar geholpen door een toffe gozer. Kudos!

Hierdoor kwam ik erachter dat ik bandsteering zelf kan instellen zonder toegang tot het modem te hoeven krijgen. Mijn initiële probleem om mijn huishoudelijke apparaten op het 2.4 GHz-kanaal aan te sluiten, is dus opgelost. Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik niet kan inloggen op mijn modem met de gegevens die achterop staan. User Name: admin - Login Password: 9CXXXXFQ


Hi @Kris070, ah kijk aan, fijn om te horen dat het opgelost is!

Dat is inderdaad vreemd maar komt af en toe wel eens voor. We kunnen je dan een nieuw wachtwoord geven via de ACS, echter kan alleen Netwerk dit doen. 


Hi @Kris070, ah kijk aan, fijn om te horen dat het opgelost is!

Dat is inderdaad vreemd maar komt af en toe wel eens voor. We kunnen je dan een nieuw wachtwoord geven via de ACS, echter kan alleen Netwerk dit doen. 

Hoi Tommie,

Wil jij dit in gang zetten voor mij?

 


Hey @Kris070, kan je het serienummer van de sticker eens doorzetten? Dan kan ik controleren of dit klopt met het modem. Kan zijn dat het niet de juiste gegevens zijn. 

Ik heb ook met netwerk gekeken naar het juiste wachtwoord, die heb ik doorgezet via een privébericht. Deze werkt bij ons dus hij zou bij jou ook moeten werken. 


Reageer