Skip to main content

Helaas zijn jullie telefonisch niet te bereiken, vandaar dat ik het via deze weg probeer. Ik zou graag mijn abonnement opzeggen. Gaat om Klik en klaar abonnement, met simkaart nummer ***.  Alvast bedankt! MVg, ***

moderator edit: persoonlijke informatie

 

Mijn advies is het (ook) via het contactformulier te doen. De community is niet persé iets van Odido waar ze wat mee moeten. Moderators hebben ook een andere taak. Voordeel van het contactformulier is dat je van Odido een ontvangstbevestiging met je tekst terug krijgt. 
 

https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/waar-kan-ik-een-klacht-indienen-heeft-odido-een-klachtenformulier/000216827


Hi @Bvrijbloed, dank voor het starten van dit topic! Wat jammer dat je dit abonnement wilt opzeggen. Wij hadden dit uiteraard voor je in orde gemaakt, maar ik zie dat het inmiddels al via een andere weg gelukt is. Ik wens je voor nu dan ook een hele mooie zondag toe!


Reageer