Bijna 2 jaar klant… nu heb ik geen internet. Ik heb the rode licht voor de internet. Ik heb glasvezel met 400Mb/s.
Ideeen?
Bijna 2 jaar klant… nu heb ik geen internet. Ik heb the rode licht voor de internet. Ik heb glasvezel met 400Mb/s.
Ideeen?
Zal wel straks aanschieten, zoals altijd. Gebeurd wel te vaak dit. Ook al jaren klant. #Rotterdam
Rotterdam hier ook. Wat jammer… was een goede ISP.
NB: de glasvezel Zyxel is vol groen. Maar de router heeft nog de rode Internet licht…
Hoi allemaal,
Sorry voor dit ongemak. Gelukkig zijn de algemene problemen in Rotterdam inmiddels opgelost. Mocht je dit nog niet zo ervaren, wil je het modem (en ONT) dan een herstart geven? In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Mocht dit niet werken, laat het mij dan gelijk weten. Ik kijk graag met je mee, ik wil dat iedereen weer online is!
Vergeet niet om alvast alle benodigde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer) toe te voegen aan je community profiel. Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Hoi Teresa, inderdaad, vanochtend heb ik weer internet. Dankjewel voor jouw reactie. Ik wens jou een fijne dag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.