Skip to main content
Beantwoord

VoIP instellen geeft SIP registration error: Credential failed to authenticate

• 3 juli 2023
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Zojuist gebeld met de klantenservice. Ik weet nu wel weer waarom ik eerder ben weggegaan bij T-Mobile. Is er iemand van tech online die mijn SIP account kan nakijken? Is het actief? Ik heb al een aantal keer het wachtwoord gereset via my t-mobile maar geen succes.

Ik draai een gigaset C530ip achter een eigen cisco router. En krijg steeds de melding SIP registration error: Credential failed to authenticate

Accountnaam URP28133P006

Beste antwoord door TMTV

Hoi @mablom94,

Dit probleem klinkt mij bekend in de oren. Er zit een bug in My T-Mobile Thuis waardoor er een ander wachtwoord wordt ingesteld dan je intypt. Daarom kun je niet inloggen met je SIP-account. Voor een tijdelijke workaround verwijs ik je graag door naar mijn reactie in dit topic. Zo kun je hopelijk toch vooruit in afwachting van een definitieve oplossing van TM.

Bekijk origineel

1 reactie

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1812 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2023

Hoi @mablom94,

Dit probleem klinkt mij bekend in de oren. Er zit een bug in My T-Mobile Thuis waardoor er een ander wachtwoord wordt ingesteld dan je intypt. Daarom kun je niet inloggen met je SIP-account. Voor een tijdelijke workaround verwijs ik je graag door naar mijn reactie in dit topic. Zo kun je hopelijk toch vooruit in afwachting van een definitieve oplossing van TM.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen