Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon werkt nog niet


Hoe krijg het pakket van All-in -1 compleet werkend. Het internet en TV werkt wel maar ik krijg vaste telefoon verbinding. Is het misschien de beste manier om alles los te halen en weer stapsgewijs aan te sluiten volgens de beschrijving ?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hoi @A.v.d.Bosch, hier help ik graag bij! Je wilt graag gebruik maken van vast Bellen, máár ik zie dat dit nog geen onderdeel is van jouw abonnement. Dat is meteen een logische verklaring waarom het niet werkt! 😆 Geen zorgen, want we kunnen vast Bellen gemakkelijk toevoegen aan jouw abonnement. Je kan kiezen uit drie soorten abonnementen. Met welke maak ik jou blij?
Bekijk origineel

9 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2019
Hoi @A.v.d.Bosch, hier help ik graag bij! Je wilt graag gebruik maken van vast Bellen, máár ik zie dat dit nog geen onderdeel is van jouw abonnement. Dat is meteen een logische verklaring waarom het niet werkt! 😆 Geen zorgen, want we kunnen vast Bellen gemakkelijk toevoegen aan jouw abonnement. Je kan kiezen uit drie soorten abonnementen. Met welke maak ik jou blij?

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2019

Ik heb een probleem met mijn vaste nummer, volgens alle informatie zou ik mijn vorige nummer hebben, maar deze is nog steeds niet overgezet. Als ik het nummer bel, dan is deze buiten dienst. Abonnement is in juni aangvraagd. 5 september aangesloten :( en nog steeds geen nummerbehoud.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 november 2019

Gisteren t-mobile alles in 1 geïnstalleerd. Alles werkt behalve de telefoon. De monteur vertelde dat dit waarschijnlijk nog niet overgezet was. nu nog geen telefoon. Krijg ingesprektoon als ik wil bellen met het vaste toestel. Kan ook niet naar het vaste toestel bellen.  Op topic gekeken wat te doen maar de kabel in het modem zit in telefoon 1 en we hebben wel de overstapservice met nummerbehoud aangevraagd. Vreselijk irritant dat je zo moet zoeken om in contact met t-mobile te komen!

 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 8 november 2019

Hoi @DSharp

 

Goed dat je het hier aankaart! Ik heb het nummerbehoud bekeken en het lijkt nog niet goed verwerkt te zijn. Ik heb dit aangekaart bij onze technische dienst. Zodra het verwerkt is, ontvang je een e-mail met een update. Laat je ons op de Community ook weten hoe het loopt?

 

Hoi @Foja,

 

Ik zie dat nummerbehoud inderdaad op 7 november is voltooid. Je zou dus op dit moment van je oude vertrouwde nummer gebruik moeten kunnen maken. Klopt dat?

 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 november 2019

Klopt. Dank je wel!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 januari 2020

Vaste telefonie heb ik telefonisch laten aanzetten. Hoelang duurt het erna voor dat het werkt want doet het nog niet


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 31 januari 2020

Hey @Kabouter35,

De activatie gebeurt nog dezelfde dag, binnen een aantal uurtjes, wel zo fijn! Ik zie dat je inmiddels ook al een nieuw nummer hebt ontvangen. :relaxed:  Kun je nu wel probleemloos bellen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 april 2020

Heb een all in one pakket gekregen maar de vaste telefonie werkt nog altijd niet. Inmiddels al 3 keer contact met T-mobile gehad maar het werkt nog steeds niet. Ik krijg wel een kiestoon maar elk gebeld nummer is in gesprek en er kan ook niet naar het nummer gebeld worden. TV en internet werkt wel. Modem is gereset, telefoon vervangen. We hebben  de overstapservice met nummerbehoud aangevraagd en de lijn zou volgens Tmobile actief moeten zijn.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @c.radeloos, goed dat je aan de bel trekt en welkom op de Community. We helpen elkaar hier graag aan oplossingen! :smile: Het is niet prettig wanneer de vaste lijn nog niet werkt, gelukkig zie ik dat je inmiddels via de klantenservice een techneut hebt ingeschakeld. Omdat jouw aanvraag nog niet volledig doorgelopen was in het systeem, werkte Vast Bellen nog niet meteen. Daarnaast begrijp ik dat je graag hulp bij installatie wenst? Dat is natuurlijk geen probleem: gebruik de SMS en/of e-mail om de afspraaktool te openen. Dan kun jij met Guidion een afspraak afstemmen. Ook Guidion en wij zitten in een gekke periode. We doen er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Omdat wij de veiligheid van onze klanten én onze monteurs voorop stellen, kan het zijn dat de beschikbaarheid van de monteurs iets minder is dan normaal. Ook wij houden monteurs die hoesten of andere (griep) verschijnselen hebben thuis. Bovendien neemt de monteur nu eerst telefonisch contact op met je om jou door de installatie heen te begeleiden. Dit doen ze om de gezondheid van zowel jou als klant, als zichzelf te waarborgen. Het gaat vast lukken, maar indien dit toch niet voltooid kan worden, dan komt de monteur wel alsnog langs. Excuses dat het daardoor iets langer duurt, ik hoop op je begrip! Sorry voor het ongemak. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen