Ik heb een probleem met mijn vaste nummer, volgens alle informatie zou ik mijn vorige nummer hebben, maar deze is nog steeds niet overgezet. Als ik het nummer bel, dan is deze buiten dienst. Abonnement is in juni aangvraagd. 5 september aangesloten en nog steeds geen nummerbehoud.
Gisteren t-mobile alles in 1 geïnstalleerd. Alles werkt behalve de telefoon. De monteur vertelde dat dit waarschijnlijk nog niet overgezet was. nu nog geen telefoon. Krijg ingesprektoon als ik wil bellen met het vaste toestel. Kan ook niet naar het vaste toestel bellen. Op topic gekeken wat te doen maar de kabel in het modem zit in telefoon 1 en we hebben wel de overstapservice met nummerbehoud aangevraagd. Vreselijk irritant dat je zo moet zoeken om in contact met t-mobile te komen!
Hoi
Goed dat je het hier aankaart! Ik heb het nummerbehoud bekeken en het lijkt nog niet goed verwerkt te zijn. Ik heb dit aangekaart bij onze technische dienst. Zodra het verwerkt is, ontvang je een e-mail met een update. Laat je ons op de Community ook weten hoe het loopt?
Hoi
Ik zie dat nummerbehoud inderdaad op 7 november is voltooid. Je zou dus op dit moment van je oude vertrouwde nummer gebruik moeten kunnen maken. Klopt dat?
Klopt. Dank je wel!
Vaste telefonie heb ik telefonisch laten aanzetten. Hoelang duurt het erna voor dat het werkt want doet het nog niet
Hey
De activatie gebeurt nog dezelfde dag, binnen een aantal uurtjes, wel zo fijn! Ik zie dat je inmiddels ook al een nieuw nummer hebt ontvangen. Kun je nu wel probleemloos bellen?
Heb een all in one pakket gekregen maar de vaste telefonie werkt nog altijd niet. Inmiddels al 3 keer contact met T-mobile gehad maar het werkt nog steeds niet. Ik krijg wel een kiestoon maar elk gebeld nummer is in gesprek en er kan ook niet naar het nummer gebeld worden. TV en internet werkt wel. Modem is gereset, telefoon vervangen. We hebben de overstapservice met nummerbehoud aangevraagd en de lijn zou volgens Tmobile actief moeten zijn.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.