Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon werkt niet


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedendag,

ik heb sinds meer dan een maand het abonnement omgezet naar t-moblie. Internet werkt prima, maar mijn vast telefoon kan niet bellen of gebeld worden. Ben de stappen al doorheen, heb geen alternatief telefoon om uit te proberen. Probeer ik te bellen, hoor ik alleen de korte piepton achter elkaar. Op de router gaat wel een licht aan bij het telefoon symbool. Als ik wil bellen naar mijn nummer komt: het nummer die u gebeld heeft is niet in gebruik.

Als ik doorschakel, gaat het wel naar het alternatief nummer.

Wie kan me helpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Rifle 

Kan je de telefoonkabel eens in de andere PHONE poort pluggen achter de modem/router?

Bekijk origineel

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21097 reacties
  • Antwoord
  • 16 mei 2023

Hallo @Rifle 

Kan je de telefoonkabel eens in de andere PHONE poort pluggen achter de modem/router?


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 16 mei 2023

Hallo @Rifle,

Zelfde probleem hier. Alles werkt behalve de vaste telefoon. De status van mijn bestelling is dat er nog geen glasvezel punt is (!). Ik heb al wel een eerste rekening aangekondigd gekregen. 

Ik heb sterk de indruk dat ze bij tmo niet echt weten waar ze mee bezig zijn.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 mei 2023

Hallo,

bij de andere phone port heb ik hetzelfde probleem.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21097 reacties
  • 16 mei 2023

@Rifle 

Vast bellen lijkt wel actief, je kan ook controleren in je My T-Mobile account account bij meer > vast bellen of je telefoonnummer daar staat, kan je de telefoon resetten oid of een andere telefoonkabel gebruiken?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 mei 2023

telefoon uit en aan gezet, ander kabel gebruikt, geen verandering.

ik kan de nummer in mijn account zien en ook doorschakelen naar mijn mobiele nummer werkt.

Van mijn oude provider naar t-mobile heb ik geen verandering van instellingen gedaan aan mijn telefoon.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 mei 2023

Hoi @Rifle, heel fijn dat je uitgebreid je stappen kon beschrijven, dit helpt mij om het probleem te vinden! Ik heb een aantal aanpassingen aan je modem gedaan en de connectie met je telefoon ziet er nu erg goed uit. Zou je een testbelletje kunnen uitvoeren? Ik verwacht dat je vanaf nu zorgeloos iedereen altijd kan bellen! 😃


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 17 mei 2023

Hoi @Fransmo, goed dat je dit laat weten, het liefst zie ik jou ook snel genieten van je telefoonverbinding! Je dossier ligt al enige tijd bij de technische dienst en zij hebben problemen met de portering van je nummer. Omdat je nummer nog niet geporteerd is, is jouw abonnement nog niet actief gemeld en werkt jouw oude telefoonnummer ook nog niet. 

De technische dienst is nu druk bezig om dit te corrigeren en dit via alternative wegen op te lossen, wij gaan hier voor je achteraan en ik hoop dat zij je zo snel mogelijk het ‘brand meester’ sein kunnen geven! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 mei 2023
Cal schreef:

Hoi @Rifle, heel fijn dat je uitgebreid je stappen kon beschrijven, dit helpt mij om het probleem te vinden! Ik heb een aantal aanpassingen aan je modem gedaan en de connectie met je telefoon ziet er nu erg goed uit. Zou je een testbelletje kunnen uitvoeren? Ik verwacht dat je vanaf nu zorgeloos iedereen altijd kan bellen! 😃

Bedankt, het werkt weer. Fijne dag nog!


  • is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 17 mei 2023
Cal schreef:

Hoi @Fransmo, goed dat je dit laat weten, het liefst zie ik jou ook snel genieten van je telefoonverbinding! Je dossier ligt al enige tijd bij de technische dienst en zij hebben problemen met de portering van je nummer. Omdat je nummer nog niet geporteerd is, is jouw abonnement nog niet actief gemeld en werkt jouw oude telefoonnummer ook nog niet. 

De technische dienst is nu druk bezig om dit te corrigeren en dit via alternative wegen op te lossen, wij gaan hier voor je achteraan en ik hoop dat zij je zo snel mogelijk het ‘brand meester’ sein kunnen geven! 

Het werkt! Technische dienst Bedankt 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig, dankjewel voor de update @Fransmo! Geniet ervan! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen