Hallo @Rifle
Kan je de telefoonkabel eens in de andere PHONE poort pluggen achter de modem/router?
Hallo @Rifle,
Zelfde probleem hier. Alles werkt behalve de vaste telefoon. De status van mijn bestelling is dat er nog geen glasvezel punt is (!). Ik heb al wel een eerste rekening aangekondigd gekregen.
Ik heb sterk de indruk dat ze bij tmo niet echt weten waar ze mee bezig zijn.
Hallo,
bij de andere phone port heb ik hetzelfde probleem.
@Rifle
Vast bellen lijkt wel actief, je kan ook controleren in je My T-Mobile account account bij meer > vast bellen of je telefoonnummer daar staat, kan je de telefoon resetten oid of een andere telefoonkabel gebruiken?
telefoon uit en aan gezet, ander kabel gebruikt, geen verandering.
ik kan de nummer in mijn account zien en ook doorschakelen naar mijn mobiele nummer werkt.
Van mijn oude provider naar t-mobile heb ik geen verandering van instellingen gedaan aan mijn telefoon.
Hoi @Rifle, heel fijn dat je uitgebreid je stappen kon beschrijven, dit helpt mij om het probleem te vinden! Ik heb een aantal aanpassingen aan je modem gedaan en de connectie met je telefoon ziet er nu erg goed uit. Zou je een testbelletje kunnen uitvoeren? Ik verwacht dat je vanaf nu zorgeloos iedereen altijd kan bellen!
Hoi @Fransmo, goed dat je dit laat weten, het liefst zie ik jou ook snel genieten van je telefoonverbinding! Je dossier ligt al enige tijd bij de technische dienst en zij hebben problemen met de portering van je nummer. Omdat je nummer nog niet geporteerd is, is jouw abonnement nog niet actief gemeld en werkt jouw oude telefoonnummer ook nog niet.
De technische dienst is nu druk bezig om dit te corrigeren en dit via alternative wegen op te lossen, wij gaan hier voor je achteraan en ik hoop dat zij je zo snel mogelijk het ‘brand meester’ sein kunnen geven!
Hoi @Rifle, heel fijn dat je uitgebreid je stappen kon beschrijven, dit helpt mij om het probleem te vinden! Ik heb een aantal aanpassingen aan je modem gedaan en de connectie met je telefoon ziet er nu erg goed uit. Zou je een testbelletje kunnen uitvoeren? Ik verwacht dat je vanaf nu zorgeloos iedereen altijd kan bellen!
Bedankt, het werkt weer. Fijne dag nog!
Hoi @Fransmo, goed dat je dit laat weten, het liefst zie ik jou ook snel genieten van je telefoonverbinding! Je dossier ligt al enige tijd bij de technische dienst en zij hebben problemen met de portering van je nummer. Omdat je nummer nog niet geporteerd is, is jouw abonnement nog niet actief gemeld en werkt jouw oude telefoonnummer ook nog niet.
De technische dienst is nu druk bezig om dit te corrigeren en dit via alternative wegen op te lossen, wij gaan hier voor je achteraan en ik hoop dat zij je zo snel mogelijk het ‘brand meester’ sein kunnen geven!
Het werkt! Technische dienst Bedankt
Geweldig, dankjewel voor de update @Fransmo! Geniet ervan!