volgens avm zou het gewoon moeten werken en ik geloof dat ook andere vraag is hoor!
van de klantenservice hoeft je niks te verwachten die hebben helemaal geen verstand van niks!
ik probeer de telefoon werkt te krijgen en lukt dus niet de 5590 is met de wan van de ont verbonden en met de wan van de 5590 dus dan zou het moeten werken lees maar eens wat avm hierover zegt
Wil je stoppen met het aanmaken van topics met dezelfde vraag?
Ook op deze vraag in je andere topic is al een antwoord gegeven.
Je bent al gewezen oo de huisregels in een ander dubbel aangemaakt topic
je bied geen oplossing hiervoor
jij zegt dat er iets dubbele is gemaakt he zien hier!
Odido klant, die probeert te denken in oplossingen. Maak het makkelijk voor de moderators om je te helpen, voeg in je profiel, je klantnummer en geboortedatum toe!! dat doen je dus niet je licht alleen maar tegen mij te zeuren!
Hallo @Daniëlle281991 ,
Hier vraag je nagenoeg hetzelfde.
Het heeft geen enkel nut om extra topics aan te blijven maken, dat zorgt alleen maar voor onoverzichtelijkheid op de Community. Ik begrijp dat je graag wilt dat het snel opgelost wordt, we doen ons uiterste best hiervoor - dat beloof ik! In je andere topic zal het verder in behandeling worden genomen. Je bent nu meermaals op de Huisregels gewezen. Ik houd niet van politieagent spelen dus dat wil ik liever niet doen en lijkt me ook niet nodig, maar als dit nog een keer gebeurt, ben ik genoodzaakt je te bannen. Bedankt voor je begrip!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.