Skip to main content

Ik heb een week geleden een nieuwe glasvezelverbinding in gebruik genomen icm met een Zyxel T-56 modem.

Daarna werkte plotseling de nummerweergave van inkomende gesprekken niet meer.

Ik heb ongeveer vier keer met de helpdesk van Odido gebeld en de eerste keren kreeg ik een email dat het opgelost zou zijn, maar dat was niet het geval.

Na de laatse telefonische melding van dit probleem bij de helpdesk is het nu gelukkig toch opgelost!

Het betrof melding met referentienr 73325929.

Odido ( oa Petra) bedankt!

@DdeLeeuw99 Heel erg fijn om te lezen dat nummerweergave weer werkt. Geweldig! 

Heel erg leuk dat je deze ervaring met ons deelt. 

Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan gelijk weten? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 


@DdeLeeuw99 Heel erg fijn om te lezen dat nummerweergave weer werkt. Geweldig! 

Heel erg leuk dat je deze ervaring met ons deelt. 

Mocht ik je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan gelijk weten? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

 

Dank je!


Als reaktie op mijn post over de oplossing van het probleem met nummerweergave ontving ik heden een mooie bos bloemen van Teresa van Odido!

Heel hartelijk dank daarvoor Teresa!😍


Wat is deze bos schitterend! Dat heeft @Teresa van Odido mooi uitgezocht. Geniet van deze mooie bloemen. Teresa is er momenteel niet, maar ik heb dit bericht wel doorgestuurd. Het is fantastisch voor haar om te zien hoe de bloemen nu bij jou op de vensterbank schitteren!


Dank, Groetjes!


@Teresa van Odido Wauw de bos ziet er nog mooier uit op jouw foto! 😍

Fijn dat je er zo blij mee bent. Uiteraard heel graag gedaan! 


@Teresa van Odido 

Hallo Teresa, wat goed dat het is opgelost voor DdeLeeuw99.

Kan je aangeven wat de oplossing was? Ik heb hetzelfde probleem en kan nergens in de community iets vinden over een oplossing.

Ook ik heb een T56 icm met een Gigaset DECT systeem.

Kan je mij ook helpen?

Groet,

Brian


Hallo ​@Bvdsand 

Je zou dit kunnen oplossen door een instelling in je modem te wijzigen.

Browse naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password achter de modem ga naar het menu > VoIP > telefoon > regio en verander beller-id signaaltype naar DTMF of FSK, toepassen (even kijken welke voor je werkt).


Hallo ​@Waqqas ,

beide al geprobeerd, maar zonder resultaat.

nog meer opties?

brian


@Bvdsand 

Hmm, normaal is dit bij iedereen de oplossing, weet je zeker dat je alle stappen goed hebt uitgevoerd?

Kan je de vaste telefoon voorzien van een reset of een andere telefoon testen?


In mijn geval was het een setting in de modem, die dit veroorzaakte.

Odido heeft dit aangepast en daarna werkte het weer!

Het betrof mijn melding met referentienr 73325929.

Odido  Kenmerk: 2374/XZC59855

 


Het gaat om een gigaset n300a ip base starion. Is daar iets anders voor nodig? Een simpele aeg voxtro doet het goed. 


Hi ​@Bvdsand, ik wil graag voor je nakijken of er bij jou instellingen in het modem aangepast moeten worden of dat we dit op een andere manier voor je kunnen oplossen. Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen in je profiel? Dan kunnen we met je meekijken! 


@Nora van Odido 

gedaan. Svp geen ongeplande onderbrekingen van internet. (Er wordt gewerkt met on-line applicaties)

alvast bedankt.

brianl


Hey ​@Bvdsand, ik heb de callerID op België/FSP gezet, kan je eens controleren of dit nu wel werkt? Modem een herstart (geen reset) geven als het niet in 1x werkt. 


Hallo ​@Tommie van Odido ,

ik zie nu wel weer de nummers.👍

ze worden met 0031 weergegeven.

thanks.

brian


Fijn om te horen dat het weer werkt ​@Bvdsand


Reageer