Skip to main content
Hallo,



Eind vorig jaar heb ik een item gepost over het stopzetten van de vaste telefoon lijn, maar op de laatste factuur zak ik dat dat nog niet is gebeurd. Kunnen jullie kijken wat de status is?



Nico
Goed dat je gelijk aan de bel trekt @NicoKruithof! Ik vermoed dat jouw vraag om Vast Bellen te verwijderen er tussendoor is geglipt. Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie namelijk dat Vast Bellen niet is verwijderd. Geen zorgen, ik heb dit per direct voor je in orde gemaakt! Normaal gesproken hanteren wij een maand opzegtermijn, maar voor jou maak ik een uitzondering. Je ontvangt zo een e-mail van mij, waarin we de verandering bevestigen. Ook lees je hierin ook je nieuwe maandbedrag! 😄

Ik heb vaste telefonie in mijn abonnement. Ik gebruik deze dienst niet. Kan ik deze dienst stopzetten?


​@Jazzpers Ik kan mij voorstellen dat het Vast bellen abonnement dan inderdaad overbodig is. Ik help je graag verder!

Ik heb Vast Bellen gelijk uit je pakket verwijdert. Dit is altijd met inachtneming van een maandopzegtermijn. De verbinding wordt dus officieel per 09-01-25 opgezegd. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Reageer