Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen vaste telefoon

• 25 februari 2019
  • 3 reacties
  • 1486 Bekeken

Hallo,

Eind vorig jaar heb ik een item gepost over het stopzetten van de vaste telefoon lijn, maar op de laatste factuur zak ik dat dat nog niet is gebeurd. Kunnen jullie kijken wat de status is?

Nico

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Goed dat je gelijk aan de bel trekt @NicoKruithof! Ik vermoed dat jouw vraag om Vast Bellen te verwijderen er tussendoor is geglipt. Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie namelijk dat Vast Bellen niet is verwijderd. Geen zorgen, ik heb dit per direct voor je in orde gemaakt! Normaal gesproken hanteren wij een maand opzegtermijn, maar voor jou maak ik een uitzondering. Je ontvangt zo een e-mail van mij, waarin we de verandering bevestigen. Ook lees je hierin ook je nieuwe maandbedrag! 😄
Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2019
Goed dat je gelijk aan de bel trekt @NicoKruithof! Ik vermoed dat jouw vraag om Vast Bellen te verwijderen er tussendoor is geglipt. Ik heb jouw abonnement bekeken en ik zie namelijk dat Vast Bellen niet is verwijderd. Geen zorgen, ik heb dit per direct voor je in orde gemaakt! Normaal gesproken hanteren wij een maand opzegtermijn, maar voor jou maak ik een uitzondering. Je ontvangt zo een e-mail van mij, waarin we de verandering bevestigen. Ook lees je hierin ook je nieuwe maandbedrag! 😄

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 december 2024

Ik heb vaste telefonie in mijn abonnement. Ik gebruik deze dienst niet. Kan ik deze dienst stopzetten?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 9 december 2024

​@Jazzpers Ik kan mij voorstellen dat het Vast bellen abonnement dan inderdaad overbodig is. Ik help je graag verder!

Ik heb Vast Bellen gelijk uit je pakket verwijdert. Dit is altijd met inachtneming van een maandopzegtermijn. De verbinding wordt dus officieel per 09-01-25 opgezegd. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen