Goedemiddag @Stream4you, top dat je het aanmeldt bij de Community, zo kunnen we een kijkje achter de schermen nemen om te achterhalen waarom de vaste lijn nog niet werkt. Ik heb met de opgegeven informatie in jouw profiel, je verbinding erbij gepakt en zie dat mijn collega's van de technische dienst hebben aangegeven dat de vaste lijn pas hersteld kan worden zodra de verhuizing volledig doorgevoerd is. Het lijkt erop dat Guidion het installatieticket afgewezen heeft, ik kan echter nu niet precies zien waarom dat gebeurd is - heb jij enig idee waarom de monteur het afgemeld zou kunnen hebben? Er staat namelijk wel bij dat men langs geweest is bij je, dat is het vreemde.
Ik heb om alles uit te sluiten een reprovisie van de aansluiting doorgevoerd, daarmee zou de vaste lijn het benodigde zetje in de rug moeten krijgen. Dit werkt zogezegd wel pas wanneer de verhuizing doorgevoerd is. Ik ga meteen controleren hoe ik dit in gang kan zetten voor je en zal hierop terugkomen. Sorry dat je hierdoor tijdelijk niet kunt bellen en gebeld kunt worden!