Skip to main content
Beantwoord

Op mijn telefoon nr wordt gezegd dat deze niet in gebruik is?


Als ik mijn nummer bel wordt er zins vandaag gezegd dat hij niet in gebruik is hoe kan dat

groetjes,

Hvdkvr

Beste antwoord door Hans van der Kraats

Kwam net weer thuis geprobeerd en hoera hij doet het.

Er wordt niet meer gezegd "dit nummer is niet in gebruik, de verbinding word nu verbroken”

Dus er is wat veranderd. 

Wat was het nou?

Groet,

Hans

 

Bekijk origineel

11 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Hans van der Kraats, dat gaan we samen oplossen! Ik zie hier dat het nummer gewoon bereikbaar moet zijn. Kun jij wel uitbellen en kunnen mensen jou verstaan? Krijg je jouw vaste telefoon via meerdere telefoons niet te pakken? Of lukt dit niet met één bepaald apparaat, bijvoorbeeld de verbinding tussen jouw mobiele telefoon en de huistelefoon?

Ik zou je willen verzoeken om het station van je vaste telefoon eens te herstarten. Deze kun je kort van de stroom halen. Loop ook eens de kabel na die van dit telefoonstation naar het modem loopt. Zit deze kabel er aan beide kanten nog goed in, ook in de Phone1 poort van het modem? Ik ben benieuwd of dit helpt!


Er wordt nog steeds gezegd "dit nummer is niet in gebruik, de verbinding word nu verbroken”

Dus er is niets veranderd.

Groet,

Hans


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21103 reacties
  • 4 oktober 2024

Hallo @Hans van der Kraats 

Het telefonie lampje brandt op de modem en je hebt de andere PHONE poort ook getest op de modem?

Misschien helpt het om de telefoonkabel te vervangen?


Ik heb alle handelingen die je noemt al gedaan, maar 

Er wordt nog steeds gezegd "dit nummer is niet in gebruik, de verbinding word nu verbroken”

Dus er is niets veranderd.

Groet,

Hans


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21103 reacties
  • 4 oktober 2024

@Hans van der Kraats

Kan je eens inloggen in je Odido account en dan bij de instellingen naar vast bellen gaan. Zie je daar het correcte telefoonnummer staan?


Daar staat het goede nummer.

Er wordt nog steeds gezegd "dit nummer is niet in gebruik, de verbinding word nu verbroken”

Dus er is niets veranderd.

Groet,

Hans


Nog een keer glasvezelkastje en modem gereset, huistelefoon gereset.

Maar helaas geen goed resultaat, is het niet mogelijk dat de lijn niet van KPN is overgenomen?

Er wordt nog steeds gezegd "dit nummer is niet in gebruik, de verbinding word nu verbroken”

Dus er is niets veranderd.

Groet,

Hans


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21103 reacties
  • 4 oktober 2024

@Hans van der Kraats 

Omdat het juiste telefoonnummer in je Odido account staat en het telefonie lampje brandt, hoort het gewoon te werken via de PHONE1 poort.


Kwam net weer thuis geprobeerd en hoera hij doet het.

Er wordt niet meer gezegd "dit nummer is niet in gebruik, de verbinding word nu verbroken”

Dus er is wat veranderd. 

Wat was het nou?

Groet,

Hans

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 5 oktober 2024

Hi @Hans van der Kraats, wat super om te zien dat het nu weer helemaal goed werkt! Ik vermoed dat het toch de handelingen zijn geweest die je uitgevoerd hebt die ervoor hebben gezorgd dat het probleem nu niet meer voorkomt. 

Ik ben in ieder geval blij om te zien dat je nu weer telefonisch bereikbaar bent. Mocht je toch weer een melding krijgen, laat het dan gelijk weten. Dan kijk ik met je mee! 


Bedankt voor de hulp.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen