Heb al een vermelding gehad met mijn tijdelijke nummer. Toen een editie van de papieren gids helemaal geen vermelding. En nu via internet helemaal niet meer te vinden.
Heb vanavond contact gehad met de "klantenservice" zo noemen zij zich.
Alles staat inderdaad goed om een juiste vermelding te krijgen. Krijg het advies om bij iedere site maar persoonlijk mijn nummer door te geven. Het punt is, deze melding kan alleen je provider doen.
En later kom ik deze info tegen op de site van T-mobile:
T-Mobile ThuisTelefonieTelefoongidsvermelding
Telefoongidsvermelding
Je telefoonnummer in de telefoongids
Je wensen voor de vermelding telefoongids heb je doorgegeven bij je aanvraag.
Heb je doorgegeven dat je niet vermeld wil worden en wil je dit achteraf aangepast hebben neem dan contact op met de klantenservice.
Je kunt de opname van je persoonsgegevens in de telefoongids en/of het abonneebestand voor nummer informatiediensten altijd wijzigen, bijvoorbeeld in de standaardwijze van bekendmaken of de manier waarop je telefoonnummer vermeld wordt.
Wanneer je een wijziging doorgeeft moet je er wel rekening mee houden dat het telefoonboek maar één (1) keer per jaar wordt gedrukt. Je gegevens in het abonneebestand voor internet nummerinformatiediensten worden zo snel mogelijk aangepast.
Bel onze klantenservice:
0800-0092
Beetje vreemde gang van zaken.
Krijg via de telefoon het ene advies op de site een ander advies.
Nu ben ik al geen fan van deze klantenservice, maar ja we hebben niets anders
Voor de rest heb ik meestal wel volop kunnen genieten van de geboden diensten.
Graag zou ik toch een actie zien vanuit T-mobile om de nummervermelding op internet in ieder geval goed te regelen. Voor de papieren versie is het helaas te laat. Laatste versie is inmiddels in aantocht
Met vriendelijke groet,
Een beetje teleurgestelde klant.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel