Beantwoord
Instellen hoe vaak de telefoon overgaat
Onze telefoon gaat slechts 4x over (5x voor degene die belt) voordat automatisch de verbinding verbroken wordt. Zéér irritant want er is meestal te weinig tijd om aan te nemen. De beller moet dan nogmaals bellen óf denkt zelfs dat wij zijn/haar telefoontje weigeren.... In het verleden (toen wij nog klant waren bij uw voorganger Vodafone) ging onze telefoon veel langer over, zeker 10 keer. Dat wil ik nu ook weer want slechts 4 keer is onacceptabel!
Al telefonisch contact met T Mobile hierover gehad maar daar vertelde men mij dat dit ligt aan de KPN die de lijn beheert en dat T Mobile die instelling niet kon wijzigen. Terwijl dat bij uw collega/concurrent Telfort wél schijnt te kunnen, zie: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/instellen-hoe-vaak-telefoon-overgaat-69830 En dat terwijl Telfort via precies dezelfde KPN lijn werkt?!?
Op 22 juni jongstleden verzekerde Julien (van de T Mobile Chat) mij dat "als Telfort het kan kunnen wij dit ook.". Gisteren bleek echter meerdere keren dat onze telefoon nog altijd slechts 4x overgaat voordat de verbinding verbroken wordt. Ik wil dit opgelost hebben want dit is geen produkt wat werkbaar is!!!
Al telefonisch contact met T Mobile hierover gehad maar daar vertelde men mij dat dit ligt aan de KPN die de lijn beheert en dat T Mobile die instelling niet kon wijzigen. Terwijl dat bij uw collega/concurrent Telfort wél schijnt te kunnen, zie: https://forum.telfort.nl/vast-bellen-339/instellen-hoe-vaak-telefoon-overgaat-69830 En dat terwijl Telfort via precies dezelfde KPN lijn werkt?!?
Op 22 juni jongstleden verzekerde Julien (van de T Mobile Chat) mij dat "als Telfort het kan kunnen wij dit ook.". Gisteren bleek echter meerdere keren dat onze telefoon nog altijd slechts 4x overgaat voordat de verbinding verbroken wordt. Ik wil dit opgelost hebben want dit is geen produkt wat werkbaar is!!!
Beste antwoord door Brian
Hi Harm, excuses voor de late reactie! Onze technisch specialisten zijn voor je aan de slag gegaan maar het blijkt dat we de rinkeltijd niet aan kunnen passen. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.