Beantwoord
Gebruikskosten vaste lijn
Goedemiddag,
Ik heb vandaag een mailtje ontvangen dat de problemen met T-Mobile Klantvoordeel ook bij mij waren opgelost.
Ik log in op Mijn T-Mobile Thuis om het even te controleren. Alles zag er goed uit, totdat ik tot mijn verbazing dit tegen kwam:
Ik heb een vaste telefoonlijn die ik niet eens gebruik. Alle inkomende oproepen op mijn vaste nummer, die ik niet eens krijg, staan automatisch doorgeschakeld naar mijn mobiel. Uitgaande oproepen vanaf mijn vaste nummer heb ik niet zover ik weet, ik heb niet eens een vast toestel. Ik bel alles uit met mijn mobiel omdat ik daar onbeperkt bellen op heb. Ik vraag me dus af waar deze extra gebruikskosten van €11,99 vandaan komen en zou hier graag een specificatie van ontvangen vóór de factuur.
Ik ontvang graag spoedig een duidelijke reactie.
Ik heb vandaag een mailtje ontvangen dat de problemen met T-Mobile Klantvoordeel ook bij mij waren opgelost.
Ik log in op Mijn T-Mobile Thuis om het even te controleren. Alles zag er goed uit, totdat ik tot mijn verbazing dit tegen kwam:
Ik heb een vaste telefoonlijn die ik niet eens gebruik. Alle inkomende oproepen op mijn vaste nummer, die ik niet eens krijg, staan automatisch doorgeschakeld naar mijn mobiel. Uitgaande oproepen vanaf mijn vaste nummer heb ik niet zover ik weet, ik heb niet eens een vast toestel. Ik bel alles uit met mijn mobiel omdat ik daar onbeperkt bellen op heb. Ik vraag me dus af waar deze extra gebruikskosten van €11,99 vandaan komen en zou hier graag een specificatie van ontvangen vóór de factuur.
Ik ontvang graag spoedig een duidelijke reactie.
Beste antwoord door Brian
Hi @jkchamman , ik geef je graag meer informatie! Zoals @CrisTien al aangeeft kost het doorschakelen an sich niets extra's maar je betaalt wel kosten voor het gesprek tussen je vaste lijn naar je mobiel. Als deze kosten niet in je Vast bellen pakket zitten dan betaal dus wel de gesprekskosten. Via https://thuismy.t-mobile.nl/gebruikskosten kan je alvast de specificatie inzien in afwachting van je factuur. De tarieven voor vast bellen vind je daarnaast op onze website.
Het beste kan je dus of de doorschakeling uitzetten of je Vast bellen abonnement verhogen zodat bellen naar mobiel binnen het pakket valt. Vragen? Stel ze dan gerust!
Bekijk origineelHet beste kan je dus of de doorschakeling uitzetten of je Vast bellen abonnement verhogen zodat bellen naar mobiel binnen het pakket valt. Vragen? Stel ze dan gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.