Skip to main content
Als ik online (My T-Mobile) een nummer invoer om naar door te schakelen, "Direct doorschakelen aan" klik op opslaan --> bezig... --> gaat hij weer terug naar het scherm waar er niets is doorgeschakeld.

Vorige week heeft een medewerker bij T-mobile e.e.a. handmatig aangepast voor mijn vakantie en werkte het een paar dagen. Daarna blijkt het nummer niet meer door te schakelen.... waardoor ik oproepen gemist heb.

Kan dit opgelost worden? (liefst niet alleen voor een paar dagen).



Hoi Wasderfgh,



Dat is natuurlijk onhandig dus ik kijk heel graag met jou mee!



Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig, dus zou je mij jouw telefoonnummer, adres, geboortedatum en laatste 5 cijfers van je IBAN-nummer kunnen toesturen in een privéberichtje? Ik hoor ook graag waar het nummer naar toegeschakeld dient te worden.



Ik zie je privéberichtje tegemoet en dan ga ik mijn best voor je doen! ☺️
Hi wasderfgh, excuses voor de late reactie. Vreemd genoeg stond het doorschakelen inderdaad weer uit, ik heb deze zojuist weer voor je aangezet en het doorschakelen zou vanaf nu moeten werken!

Reageer