Wij kunnen met onze huislijn alleen naar mobiele nummer bellen. Alles lijkt geprobeerd; alleen netnummer (lokaalgesprek) het netnummer en zelfs het landnummer +31 ervoorgezet - we kunnen wel worden gebeld maar zelf naar een vastelijn bellen gaat niet. Hopelijk is dat op te lossen?? We zijn nog niet zo lang klant en deze klacht is vanaf t begin.
Bladzijde 1 / 1
Hoi jaaentha!
Welkom op onze Community! Leuk dat je ons hebt gevonden. Ik help je graag op weg. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik graag mee naar je telefoonverbinding! Op naar de oplossing 🙂.
Welkom op onze Community! Leuk dat je ons hebt gevonden. Ik help je graag op weg. Kun je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kijk ik graag mee naar je telefoonverbinding! Op naar de oplossing 🙂.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.