Gisteren zou mijn vaste lijn opnieuw geactiveerd worden. Twee keer gebeld met klantenservice. geen oplossing.Kan iemand met de backoffice schakelen om te onderzoeken wat er mis is?
Bladzijde 1 / 1
Hai Guitoray!
Ik zie dat je intussen met ons gebeld hebt. Via mijn collega heb je aan de telefoon instructies gekregen voor een mogelijke oplossing. Laat je het ons weten of je na deze instructies wel kunt bellen? Is dit niet het geval, gaan we direct verder kijken voor een oplossing!
Ik zie dat je intussen met ons gebeld hebt. Via mijn collega heb je aan de telefoon instructies gekregen voor een mogelijke oplossing. Laat je het ons weten of je na deze instructies wel kunt bellen? Is dit niet het geval, gaan we direct verder kijken voor een oplossing!
Sterre,
De lijn is nu geactiveerd, maar met een verkeerd nummer. Ons oude nummer [verwijderd] zou geactiveerd worden. Daarnaast is ons nummer zichtbaar en dat zou ook uitgezet worden.
De lijn is nu geactiveerd, maar met een verkeerd nummer. Ons oude nummer [verwijderd] zou geactiveerd worden. Daarnaast is ons nummer zichtbaar en dat zou ook uitgezet worden.
Hi Guitoray, er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan met het overzetten van het nummer. Ik heb de overzetting opnieuw in het systeem gezet om het nummer alsnog zo snel mogelijk over te zetten en ik verwacht dat het nummer komende donderdag alsnog overgezet wordt! Excuses voor de vertraging, als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.